вторник, 16 октомври 2007 г.

Пилевка



Кат видя твойте зъби бели

Ставам направо на брюкселско зели

Тече и олио и зехтин от косата

Човек напрау се скрий във гората

Кат се усмихне с нежната конска муцуна

И слона в градината става маймуна

Магарето цвили и коня крещи

Сички разбраха за тея лъжи

“С момченца 5 на бунгало аз ходих

и направо като заговорих

аверче си имам и той ме обича

и като ме види все след мене тича

Ох, направо съм върха

Къде другаде такава красавица по света?”

Тя е мигновена тя е съвършена

Просто кат я зърна искам да повърна

Всеки иска нея за награда

Кво съм и направил че ме праща в ада?

Зъби изкривени хора ужасени

Ляга по земята блъска си главата.

Кучката със смучка пак ше те омазни

И само ше дрънка приказки празни

Лъжа след лъжичка

Че била яка и готина пичка


Реших да го постна :) Едно от най-хубавите ми стихчета '-'

2 коментара:

SunFlower каза...

ppphxahhxhahx,аа не-не-не това стихче,тая ода няма равна!!:Д:Д:Д

°º•۵*Sŵєєŧ đєsїrє*۵•º° каза...

O0o0o nqkoi individi trqq sa gordi 4e ima oda za tqx Xxqaxax i to kakva xD