вторник, 16 октомври 2007 г.

Хари Потър*яку*



......... -Цялото ми семейство са били в Слидерин-каза Сириус.
-Бога ми!-рече Джеймс,-пък си мислех,че изглеждаш наред! Сириус се ухили. -Може би аз ще променя традицията.Ти къде би отишъл,ако имаше избор? Джеймс повдигна невидим меч. -"Грифиндор" където сърцата са смели,като баща ми. Снейп издаде тих,пренебрежителен звук.Джеймс се обърна към него. -Проблем ли имаш? -Не-рече Снейп макар че подигравателната нотка в гласа му да казваше друго.-Ако предпочиташ да си силен вместо умен... -Ами ти къде се надяваш да попаднеш,щом явно не си нито едното,нито другото?-прекъсна го Сириус........





Един от любимите ми цитати.Много ме разсмя първият път като го прочетох.Въпреки че Сириус не трябваше да се подиграва на Снейп. Аз поне мисля че ако бях в Хогуортс щях да се падна в Грифиндор,колкото и да ми се иска да съм в Слидерин/Драко рулзЗз/.

Няма коментари: